Please wait..
Busy loader
Green checkbox Konkurrenskraftiga priser Green checkbox Snabb leverans Green checkbox Gymnastikdräkter för klubbar och privatpersoner

Kära kund, på grund av sommarsemestern kommer vi att vara stängda från 25-07 till 18-08.

Inga beställningar kommer att skickas under denna period

>>Klicka här för mer information<<

Vi föredrar att kalla det för expeditionsavgift eftersom den faktiska kostnaden som DHL debiterar oss är högre än den kostnad som vi debiterar kunden.

Fraktkostnaderna är KR 394,14 (beroende på växelkursen)

Din beställning kommer att skickas nästa arbetsdag:
  • Beställt måndag = fraktas tisdag etc.
  • En beställning placerad på fredag efter klockan 13:00 kommer att fraktas på måndag.
  • En beställning placerad på helgen kommer att fraktas på måndag.
För priser av paketpost, vänligen referera till DHL hemsida.

Vårt utställningsrum ligger i Nederländerna.
Det är därför inte rekommenderat att besöka oss. Om du skulle vara i Nederländerna någon gång är du naturligtvis välkommen. Observera att vi inte talar ditt språk.

Nej, det kan du inte. Vi erbjuder flera andra betalningsalternativ.

Om du skapar ett konto i föreningens namn får kassören fakturan i föreningens namn. Diskutera med kassören om hur du ska göra betalningen.

Om du gör en beställning på ditt eget (privata) konto och namnet på fakturan måste ändras, tar vi ut en administrationsavgift på 6 euro.


Vårt utställningsrum ligger i Nederländerna.
Om du befinner dig i Nederländerna är du naturligtvis välkommen förbi.
Tänk bara på att vi inte talar ditt språk.

På webbplatsen kan du registrera dig för artikeln så att du får ett e-postmeddelande så snart lagertillgången ökar igen.

I genomsnitt räknar vi med nya lager inom 4-12 veckor.

Leveranstiden beror på om alla material finns i lager.
Utan material kan vi inte tillverka gymnastikdräkter.
Leverantörer har alltid längre leveranstider, detta är fortfarande efter Corona. Om du anger din e-postadress på webbplatsen får du automatiskt ett meddelande! Tack på förhand för din förståelse för att vänta tålmodigt på meddelandet.

Det kan du!

På webbplatsen kan du ange din e-postadress vid en artikel som är slutsåld. Så snart lagret är tillgängligt igen får du automatiskt ett e-postmeddelande.

Om du behöver flera storlekar, kontakta oss ändå så att vi kan fylla på lagret åt dig.
Du kan skicka ett e-postmeddelande till info@tt-gymnastics.nl
Vänligen ange det i e-postmeddelandet;

  • vilket artikelnummer du vill ha.
  • vilken storlek/vilka storlekar du vill ha.
  • hur många stycken.
Vi svarar på ditt e-postmeddelande så snart som möjligt.
Nya lager är tillgängliga igen mellan 4 och 16 veckor.
Om du vill spara på fraktkostnaderna skickar vi din beställning på en gång. Se även: "När levereras vår beställning?

Flera försändelser = flera fraktkostnader.

Du har 2 alternativ;

Alternativ 1. Om du beställer något via webbplatsen skickar vi din beställning senast nästa arbetsdag.
Om en vara är slutsåld kan du anmäla dig till lagerinformation på webbplatsen. Se även denna information. Så snart artikeln finns i lager igen kan du fortfarande beställa den via webbplatsen.

I så fall får du flera försändelser, och du måste betala fraktkostnader för varje försändelse.

Alternativ 2. Om du skickar oss en beställning via e-post kommer vi att starta produktionen speciellt för dig i vår verkstad.
Vi skickar sedan din beställning när den når oss komplett. Med andra ord i ett stycke.

I det här fallet får du en enda försändelse och betalar därför endast en gång fraktkostnader.

Om du vill få det som för närvarande finns i lager och vänta på det som saknas i lager, får du flera försändelser. Se alternativ 1.

När du har skapat ett konto på vår webbplats får du alltid en bekräftelse via e-post.
Kontrollera även din skräppostlåda!

Kontrollera dina adressuppgifter noggrant, vi ansvarar inte för de uppgifter du anger.

  • Om något behöver ändras kan du logga in på ditt konto och ändra uppgifterna själv.
Om det inte fungerar, tveka inte att kontakta oss. Vi vill veta vad som är fel så att vi kan titta på systemet.
  • Om ditt paket redan har skickats och adressen är felaktig returneras paketet vanligtvis till oss av DHl.
När vi har mottagit paketet kommer vi att kontakta dig.
I det här fallet måste vi begära en ny försändelsetikett (med korrekt adress) från DHl, så du kommer att debiteras 40 euro för porto/administration.
Vi kommer att stå för kostnaden för att returnera det felaktiga paketet, på så sätt delar vi på kostnaderna.

Det nya paketet kommer att skickas med posten så snart vi har mottagit betalningen. Kontrollera därför alltid dina uppgifter noggrant!

  • Om du vägrar ta emot paketet, paketet inte kan levereras eller inte har hämtats ut från ett serviceställe efter 7 dagar, kommer paketet att returneras till oss.
Om du då vill att vi ska annullera beställningen krediterar vi varorna minus fraktkostnaderna.
Detta för att täcka kostnaden för det returnerade paketet.


0 / kr 0,00
Kundvagn

Din vagn är tom.