Please wait..
Busy loader
Green checkbox Konkurrenskraftiga priser Green checkbox Snabb leverans Green checkbox Gymnastikdräkter för klubbar och privatpersoner


DHL levererar vanligtvis paketet inom 5 dagar. På grund av trånga eller avlägsna områden kan det hända att paketet tar längre tid än planerat.

Vi skickar beställningar varje arbetsdag, men inte på helgerna;

Måndagsbeställning = tisdagsförsändelse osv.
En beställning som görs på fredag efter kl. 13.00 skickas på måndag.
En beställning som görs på helgen skickas på måndag.
Med din track&trace-kod och i din DHL-app hittar du den senaste informationen om paketet. Se även DHL:s webbplats.

TT-gymnastik har ingen påverkan på DHL:s leveranstid.

  • Du kommer mottaga en länk till Track&Trace via e-post. Kolla din skräpmapp också!
  • Så fort som posttjänsten har hämtat ditt paket från oss, så kommer Track&Trace att vara aktivt och uppdaterat.
  • Vänligen fortsätt att följa Track&Trace för status.
  • Vi har inget inflytande på bearbetningsfart av DHL – om ditt paket är försenat, så kan vi inte göra något, men var tålmodig, det är förmodligen en hög arbetssatsperiod för pakettjänst vid den tiden.
  • Om du inte har mottagit din beställning inom 5 dagar av leverans, vänligen kontakta oss.

Inkludera detta I e-postmeddelandet:

  • Namnet som användes när beställningen placerades.
  • Bifoga din betällning eller faktura.

Din beställning skickas med DHL.
DHL sander ett e-postmeddelande med Track&Trace kod (kola också din skräpmapp).
Under allmänna helgdagar, semesterperioder och kampanjperioder, så kan det ta längre tid för beställningen att levereras på grund av arbetsbelastning för DHL! Därför, fortsätt att följa Track&Trace.

Vi föredrar att kalla det för expeditionsavgift eftersom den faktiska kostnaden som DHL debiterar oss är högre än den kostnad som vi debiterar kunden.

Fraktkostnaderna är KR 394,14 (beroende på växelkursen)

Din beställning kommer att skickas nästa arbetsdag:
  • Beställt måndag = fraktas tisdag etc.
  • En beställning placerad på fredag efter klockan 13:00 kommer att fraktas på måndag.
  • En beställning placerad på helgen kommer att fraktas på måndag.
För priser av paketpost, vänligen referera till DHL hemsida.

Flera försändelser = flera fraktkostnader.

Du har 2 alternativ;

Alternativ 1. Om du beställer något via webbplatsen skickar vi din beställning senast nästa arbetsdag.
Om en vara är slutsåld kan du anmäla dig till lagerinformation på webbplatsen. Se även denna information. Så snart artikeln finns i lager igen kan du fortfarande beställa den via webbplatsen.

I så fall får du flera försändelser, och du måste betala fraktkostnader för varje försändelse.

Alternativ 2. Om du skickar oss en beställning via e-post kommer vi att starta produktionen speciellt för dig i vår verkstad.
Vi skickar sedan din beställning när den når oss komplett. Med andra ord i ett stycke.

I det här fallet får du en enda försändelse och betalar därför endast en gång fraktkostnader.

Om du vill få det som för närvarande finns i lager och vänta på det som saknas i lager, får du flera försändelser. Se alternativ 1.

När du har skapat ett konto på vår webbplats får du alltid en bekräftelse via e-post.
Kontrollera även din skräppostlåda!

Kontrollera dina adressuppgifter noggrant, vi ansvarar inte för de uppgifter du anger.

  • Om något behöver ändras kan du logga in på ditt konto och ändra uppgifterna själv.
Om det inte fungerar, tveka inte att kontakta oss. Vi vill veta vad som är fel så att vi kan titta på systemet.
  • Om ditt paket redan har skickats och adressen är felaktig returneras paketet vanligtvis till oss av DHl.
När vi har mottagit paketet kommer vi att kontakta dig.
I det här fallet måste vi begära en ny försändelsetikett (med korrekt adress) från DHl, så du kommer att debiteras 40 euro för porto/administration.
Vi kommer att stå för kostnaden för att returnera det felaktiga paketet, på så sätt delar vi på kostnaderna.

Det nya paketet kommer att skickas med posten så snart vi har mottagit betalningen. Kontrollera därför alltid dina uppgifter noggrant!

  • Om du vägrar ta emot paketet, paketet inte kan levereras eller inte har hämtats ut från ett serviceställe efter 7 dagar, kommer paketet att returneras till oss.
Om du då vill att vi ska annullera beställningen krediterar vi varorna minus fraktkostnaderna.
Detta för att täcka kostnaden för det returnerade paketet.


Nej, vi ger ingen rabatt, men vi erbjuder låga försäljningspriser!

Eftersom vi har en egen verkstad kan vi hålla försäljningspriset lågt.
Vi har inga mellanhänder som höjer priserna.

Dessutom stängdes vårt företag helt ner på grund av nedstängningen under Corona. Ingen köpte gymnastikkläder och så småningom tvingades våra anställda lämna tjänsten.
Vi kan för närvarande inte erbjuda någon rabatt. Vi är väldigt glada att vi fortfarande kan göra gymnastikkläder åt dig och vill fortsätta med det i många år framöver!

Dhl tar betalt för att leverera ditt paket.
Dessa kostnader måste helt enkelt betalas.

Många företag kan erbjuda "fri frakt" genom att höja försäljningspriset på sina varor. Du betalar alltså fortfarande fraktkostnader utan att veta om det.

Vi väljer att hålla försäljningspriset så lågt som möjligt.
Rättvist, eller hur?

Vill du spara på fraktkostnaderna? Beställ då med flera personer från klubben samtidigt.
Se även frågan "kommer mitt paket att levereras på en gång".

När du har skapat ett konto på vår webbplats får du alltid en bekräftelse via e-post.
Kontrollera även din skräppostlåda!

Kontrollera dina adressuppgifter noggrant, vi ansvarar inte för de uppgifter du anger.

  • Om något behöver ändras kan du logga in på ditt konto och ändra uppgifterna själv.
Om det inte fungerar, tveka inte att kontakta oss. Vi vill veta vad som är fel så att vi kan titta på systemet.
  • Om ditt paket redan har skickats och adressen är felaktig returneras paketet vanligtvis till oss av DHl.
När vi har mottagit paketet kommer vi att kontakta dig.
I det här fallet måste vi begära en ny försändelsetikett (med korrekt adress) från DHl, så du kommer att debiteras 40 euro för porto/administration.
Vi kommer att stå för kostnaden för att returnera det felaktiga paketet, på så sätt delar vi på kostnaderna.

Det nya paketet kommer att skickas med posten så snart vi har mottagit betalningen. Kontrollera därför alltid dina uppgifter noggrant!

  • Om du vägrar ta emot paketet, paketet inte kan levereras eller inte har hämtats ut från ett serviceställe efter 7 dagar, kommer paketet att returneras till oss.
Om du då vill att vi ska annullera beställningen krediterar vi varorna minus fraktkostnaderna.
Detta för att täcka kostnaden för det returnerade paketet.


0 / kr 0,00
Kundvagn

Din vagn är tom.