Please wait..
Busy loader
Green checkbox Konkurrenskraftiga priser Green checkbox Snabb leverans Green checkbox Gymnastikdräkter för klubbar och privatpersoner

För föreningar;

Goda nyheter, vi kommer snart att ha en modernare, ny logotyp som passar bra med den positiva utvecklingen inom TT-gymnastics!

Inget annat kommer att ändras på den snabba service ni är vana vid från oss.

Om din förening fortfarande vill köpa gymnastikdräkter med vår nuvarande logga; beställ nu från lager!


Möjligheter för föreningar hos TT-Gymnastics

TT-Gymnastics är ett företag som tillverkar gymnastikkläder. Vi har levererat till privatpersoner och klubbar i mer än 35 år!

Gymnastikkläder kan köpas för både urvals- och fritidsgrupper.
Vår stora kollektion av gymnastikdräkter erbjuder många valmöjligheter och är tillgänglig direkt från lager! Naturligtvis erbjuder vi också kompletterande produkter för att göra köpet komplett.
Pojkkläder kan också beställas på vår webbplats.
Om du ser en passande herrklädsel men färgen inte matchar damernas gymnastikdräkter, vänligen kontakta oss.
Läs mer om färgförändringar här.

Om du vill veta mer om vad som är möjligt för din klubb kan du ta en titt på våra vanliga frågor.
Om du fortfarande har några frågor, tveka inte att kontakta oss.


  • Beställning av

    Hurk an jag beställa något?

    Hos TT-Gymnastics är det mycket enkelt att beställa till din förening;

    • Ange den önskade artikeln, ange den önskade kvantiteten och lägg den i kundvagnen.
    • Logga in på föreningens konto eller skapa ett konto i föreningens namn.
    • Välj frakt eller upphämtning på plats.
    • Betala enkelt med iDeal, PayPal eller kreditkort.
    • Efter betalningen får du en orderbekräftelse via e-post.
    • Du får också fakturan (med en bifogad returblankett) via e-post.
    • Du får en track&trace-kod nästa arbetsdag, kontrollera även din skräppostmapp!


    Hur skapar jag ett konto?

    Om du skapar ett konto i föreningens namn får du genast en faktura i rätt namn. Praktiskt för kassören. Den e-postadress som används för kontot är också den e-postadress som fakturan skickas till.

    1. Välj "Ny kund".
    2. Fyll i alla uppgifter om föreningen.
    3. Den e-postadress som du anger för kontot används för att skicka fakturan. Detta är också användarnamnet för inloggning.
    4. Klicka på knappen Registrera.
    5. Du kommer att få ett e-postmeddelande där du kan skapa ett lösenord.
    6. När du har skapat ett lösenord kan du beställa på webbplatsen.

    Kan jag ansöka om en passserie för vår förening?

    Ja, det kan du!
    Fördelen med en passerie är att du kan hålla föremålen synliga längre.

    Observera att en passerie måste betalas (och beställas) via webbplatsen.

    Ange i fältet "kommentarer" att det är en exklusiv leverans.

    • Passaren kan returneras inom 4 veckor.
    • Du kommer att få tillbaka hela beloppet för passerie, förutsatt att;
      • Varorna är rena och oanvända (du kan naturligtvis prova dem).
      • Korten är fortfarande fästa vid föremålen.
      • Korsen måste vara rena (dvs. påsatta med byxor på).
    Om artiklarna inte längre är rena och snygga kan vi inte ta tillbaka dem! Vi skickar sedan tillbaka dem till dig. Se även; Utbyten/returer.

    Hur länge stannar en trikå i kollektionen?

    En gymnastikdräkt stannar i allmänhet i kollektionen i 2-8 år, vilket beror på designen och försäljningen av artikeln.

    Meddela oss så snart din klubb börjar köpa gymnastikkläder. Då kan vi i vårt system notera att föremålet tillhör din klubb.
    Som klubb kan du också köpa ett antal extra storlekar själv. Detta garanterar att du alltid har något tillgängligt internt för nödsituationer/ny medlemmar/ eller om en artikel är slutsåld på vår webbplats.

    Jag vill köpa fler än vad som är möjligt på hemsidan nu. Kan jag göra det?

    Det kan du!

    På webbplatsen kan du ange din e-postadress vid en artikel som är slutsåld. Så snart lagret är tillgängligt igen får du automatiskt ett e-postmeddelande.

    Om du behöver flera storlekar, kontakta oss ändå så att vi kan fylla på lagret åt dig.
    Du kan skicka ett e-postmeddelande till info@tt-gymnastics.nl
    Vänligen ange det i e-postmeddelandet;

    • vilket artikelnummer du vill ha.
    • vilken storlek/vilka storlekar du vill ha.
    • hur många stycken.
    Vi svarar på ditt e-postmeddelande så snart som möjligt.
    Nya lager är tillgängliga igen mellan 4 och 16 veckor.
    Om du vill spara på fraktkostnaderna skickar vi din beställning på en gång. Se även: "När levereras vår beställning?


    Kan jag köpa ett konto?

    Nej, det kan du inte. Vi erbjuder flera andra betalningsalternativ.

    Om du skapar ett konto i föreningens namn får kassören fakturan i föreningens namn. Diskutera med kassören om hur du ska göra betalningen.

    Om du gör en beställning på ditt eget (privata) konto och namnet på fakturan måste ändras, tar vi ut en administrationsavgift på 6 euro.


    Vår associationsdräkt är "slutsåld", när kommer den tillbaka i lager?

    På webbplatsen kan du registrera dig för artikeln så att du får ett e-postmeddelande så snart lagertillgången ökar igen.
    I genomsnitt räknar vi med nytt lager mellan 4 och 16 veckor.

    Skicka oss ett annat e-postmeddelande med följande information om din klubbdräkt;

    • Vilket artikelnummer du vill ha.
    • Vilken storlek/vilka storlekar du vill få.
    • hur många stycken.

    Leveranstiden beror på om alla material finns i lager.
    Utan material kan vi naturligtvis inte tillverka gymnastikdräkter.
    Leverantörerna har längre och längre leveranstider för materialen, detta är fortfarande efter Corona.

    Om du vill spara på fraktkostnaderna skickar vi din beställning på en gång. Se även; "Kommer min beställning att levereras i ett svep".

    Du kommer verkligen att meddelas automatiskt när varan kommer tillbaka i lager OCH du har naturligtvis lämnat din e-postadress på webbplatsen!
    Tack på förhand för ditt tålamod när du väntar på detta meddelande.

    Ik wil een bestellinkje op onze verenigingspagina, kan dat?
  • Leverans / Frakt

    Vad är leveranstiden av mitt paket?

    DHL levererar vanligtvis paketet inom 5 dagar. På grund av trånga eller avlägsna områden kan det hända att paketet tar längre tid än planerat.

    Vi skickar beställningar varje arbetsdag, men inte på helgerna;

    Måndagsbeställning = tisdagsförsändelse osv.
    En beställning som görs på fredag efter kl. 13.00 skickas på måndag.
    En beställning som görs på helgen skickas på måndag.
    Med din track&trace-kod och i din DHL-app hittar du den senaste informationen om paketet. Se även DHL:s webbplats.

    TT-gymnastik har ingen påverkan på DHL:s leveranstid.

    När levereras vår beställning?

    Alternativ 1. Om du beställer varor via webbplatsen skickar vi beställningen senast nästa arbetsdag.
    Om vissa storlekar av den produkt du vill ha är slutsålda kan du anmäla dig till lagermeddelandet på webbplatsen. Så snart storleken finns i lager igen kan du beställa den via webbplatsen.

    Du får då flera försändelser, och för varje försändelse betalar du fraktkostnader.

    Alternativ 2. Om du skickar oss en beställning via e-post, börjar vi tillverka speciellt för dig i vår verkstad.
    Vi skickar sedan din beställning när vi har fått den komplett. Med andra ord, i ett stycke.

    I det här fallet får du en enda försändelse och betalar fraktkostnaderna endast en gång.

    Om du vill få det som finns i lager nu och vänta på det som saknas i lager betalar du fraktkostnader för varje sändning. Se steg 1.
    Du får då flera försändelser och betalar fraktkostnader för varje försändelse.

    Vad är fraktkostnaderna?

    Vi föredrar att kalla det för expeditionsavgift eftersom den faktiska kostnaden som DHL debiterar oss är högre än den kostnad som vi debiterar kunden.

    Fraktkostnaderna är KR 447 (beroende på växelkursen)

    Din beställning kommer att skickas nästa arbetsdag:
    • Beställt måndag = fraktas tisdag etc.
    • En beställning placerad på fredag efter klockan 13:00 kommer att fraktas på måndag.
    • En beställning placerad på helgen kommer att fraktas på måndag.
    För priser av paketpost, vänligen referera till DHL hemsida.
    Kan jag hämta min beställning gratis?

    Vårt utställningsrum ligger i Nederländerna.
    Det är därför inte rekommenderat att besöka oss. Om du skulle vara i Nederländerna någon gång är du naturligtvis välkommen. Observera att vi inte talar ditt språk.

    Kommer vår beställning att levereras på en gång?

    Flera försändelser = flera fraktkostnader.

    Du har 2 alternativ;

    Alternativ 1. Om du beställer något via webbplatsen skickar vi din beställning senast nästa arbetsdag.
    Om en vara är slutsåld kan du anmäla dig till lagerinformation på webbplatsen. Se även denna information. Så snart artikeln finns i lager igen kan du fortfarande beställa den via webbplatsen.

    I så fall får du flera försändelser, och du måste betala fraktkostnader för varje försändelse.

    Alternativ 2. Om du skickar oss en beställning via e-post kommer vi att starta produktionen speciellt för dig i vår verkstad.
    Vi skickar sedan din beställning när den når oss komplett. Med andra ord i ett stycke.

    I det här fallet får du en enda försändelse och betalar därför endast en gång fraktkostnader.

    Om du vill få det som för närvarande finns i lager och vänta på det som saknas i lager, får du flera försändelser. Se alternativ 1.

    Jag har angett en felaktig faktureringsadress, vad händer nu?

    När du har skapat ett konto på vår webbplats får du alltid en bekräftelse via e-post. Kontrollera även din skräppostlåda!
    Kontrollera noggrant dina föreningsuppgifter (adress), vi ansvarar inte för de uppgifter du anger.

    Ska fakturan vara i föreningens namn?
    Skapa då ett konto i föreningens namn.
    Kassören får då fakturan med rätt namn.
    Diskutera med kassören hur betalningen ska göras.

    Om du har gjort en beställning på ditt eget (privata) konto och vi i efterhand måste ändra namnet på fakturan, tar vi ut 6 euro för administrationskostnader.

    Om paketet redan har skickats och adressen senare visar sig vara felaktig returneras paketet till oss av DHL.
    Efter att ha mottagit paketet kommer vi att kontakta dig. Om adressen är felaktig måste vi begära en ny försändelsetikett (med korrekt adress) från DH. Du kommer då att debiteras en porto-/administrationsavgift på 6 euro. Vi kommer att stå för kostnaden för att returnera det felaktiga paketet, på så sätt delar vi på kostnaden.
    Den nya fraktetiketten kommer att begäras så snart betalningen har kommit in till oss. Kontrollera därför alltid dina uppgifter noggrant!

    Får jag rabatt på beställningen?

    Nej, vi ger ingen rabatt, men vi erbjuder låga försäljningspriser!

    Eftersom vi har en egen verkstad kan vi hålla försäljningspriset lågt.
    Vi har inga mellanhänder som höjer priserna.

    Dessutom stängdes vårt företag helt ner på grund av nedstängningen under Corona. Ingen köpte gymnastikkläder och så småningom tvingades våra anställda lämna tjänsten.
    Vi kan för närvarande inte erbjuda någon rabatt. Vi är väldigt glada att vi fortfarande kan göra gymnastikkläder åt dig och vill fortsätta med det i många år framöver!

  • Kollektion / Storlekar

    Vilka gymnastik shorts passer exakt med gymnastikdräkten?

    På hemsidan, så visar vi relaterade föremål för gymnastikdräkterna, som alltid passar.
    Som en regel, så finns följande att gå efter:

    • En gymnastikdräkt som börjar med bokstav K har gymnastikshorts med bokstaven K.
    • En gymnastikdräkt som börjar med bokstaven O har gymnastikshorts med bokstaven O.
    • En gymnastikdräkt som börjar med bokstaven S har gymnastikshorts med bokstaven S.
    Men notera, ett undantag till detta är:
    Gymnastikdräkter som börjar med bokstaven V har gymnastikshorts som börjar med bokstaven P.
    Vilka storlekar finns det?

    Barnstorlekar: 128, 140, 152 och storlek 164.
    Vuxenstorlekar: S, M och L.
    Då och då, så är storlek 116, XL eller XXL tillgängligt.

    Storlekar som är tillgängliga visas på webbsidan bredvid föremål.
    Hursomhelst, dessa är inte standardstorlekar för de säljs nästan aldrig..

    Kan vi ändra färg eller tyg på en befintlig gympadoja?

    Om du anger dina önskemål är vi alltid beredda att tänka med för att se om det finns några möjligheter.
    Om du har en egen design/färgkombination av gymnastikdräkter innebär det att produktionen alltid måste startas särskilt för dig om lager behövs. Som klubb bör du därför ta hänsyn till längre leveranstider.

    För att undvika långa leveranstider kan du som klubb köpa ett antal extra storlekar själv. På så sätt kan du alltid ha något i lager för nödsituationer, nya medlemmar eller om en vara är slutsåld på vår webbplats.

    Om du vill diskutera vad som är möjligt för din klubb kan du kontakta oss på info@tt-gymnastics.nl.
    Vänligen notera detta i e-postmeddelandet;

    • namnet på din klubb
    • Vilken artikel du är intresserad av.
    • hur många delar du vill köpa för den första beställningen.
    • Vilken färgförändring du vill göra.
    Vi försöker besvara din fråga inom en arbetsdag.
    Om du har en specifik fråga om t.ex. din klubbs gymnastikdräkt eller råd för en särskild situation vill vi ta oss tid och återkomma till dig senare.
    Vi svarar alltid snabbt i alla fall.

    Vår associationsdräkt är "slutsåld", när kommer den tillbaka i lager?

    På webbplatsen kan du registrera dig för artikeln så att du får ett e-postmeddelande så snart lagertillgången ökar igen.
    I genomsnitt räknar vi med nytt lager mellan 4 och 16 veckor.

    Skicka oss ett annat e-postmeddelande med följande information om din klubbdräkt;

    • Vilket artikelnummer du vill ha.
    • Vilken storlek/vilka storlekar du vill få.
    • hur många stycken.

    Leveranstiden beror på om alla material finns i lager.
    Utan material kan vi naturligtvis inte tillverka gymnastikdräkter.
    Leverantörerna har längre och längre leveranstider för materialen, detta är fortfarande efter Corona.

    Om du vill spara på fraktkostnaderna skickar vi din beställning på en gång. Se även; "Kommer min beställning att levereras i ett svep".

    Du kommer verkligen att meddelas automatiskt när varan kommer tillbaka i lager OCH du har naturligtvis lämnat din e-postadress på webbplatsen!
    Tack på förhand för ditt tålamod när du väntar på detta meddelande.

  • Byten/returer

    Hur kan jag göra en returnering?

    Du betalar själv för att skicka tillbaka den vara du vill returnera.
    Du kan returnera ditt köp inom 14 dagar. En montering kan returneras inom 4 veckor.

    • Returnering är endast möjlig om artikeln är ren och oanvänd;
    • Prova varan med ett par byxor, eftersom vi inte tar tillbaka den om den är smutsig!
    • Taggarna måste fortfarande vara kopplade till artikeln.
    • Vik artikeln snyggt och lägg tillbaka den i originalförpackningen.
    • Skriv ut returformuläret och fyll i uppgifterna tydligt och läsbart;
      • Namnet på vilket beställningen gjordes.
      • det föremål som återlämnas.
      •  Glöm inte ditt bankkontonummer så att vi kan betala tillbaka pengarna.

    Returformuläret finns tillsammans med fakturan. Du har fått fakturan via e-post.
    Skicka den ifyllda returblanketten tillsammans med varan till oss.
    Du kan använda originalförpackningen (den innehåller en andra självhäftande remsa). Du kan klistra det förtryckta adressmärket över ditt eget adressmärke.
    Om du inte längre har kvar adressmärket ska du skriva följande adress tydligt på fraktförpackningen:
    TT-Gymnastics
    Ambachtsweg 14
    3542 DG Utrecht
    The Netherlands

    Om du returnerar hela beställningen återbetalar vi inköpspriset inklusive fraktkostnader.
    Om du returnerar en del av beställningen får du tillbaka köpesumman för den aktuella artikeln/artiklarna, exklusive fraktkostnader.


    När kan jag förvänta en återbetalning för en returnering?

    När vi har mottagit ditt paket, så kollar vi om allt är I propert skick.

    • Så fort som din returnering har bearbetats, så kommer du att mottaga en (kredit) faktura från oss.
    • Om du klart har skrivit ditt IBAN nummer på returneringsformuläret, så kommer vi återbetala inom 3 arbetsdagar.
    • Om du inte har kompletterat returneringsformulär tydligt, så måste vi fråga dig om korrekt information.

    Hur kan jag göra ett byte?

    Att returnera föremålet som du önskar att byta är på din egen bekostnad.
    Fraktkostnader för att skicka det nya föremålet kommer att betalas av TT Gymnatics.

    • Du kan byta ett föremål inom 14 dagar.
    • Byte är bara möjligt om föremålet är rent och oanvänt.
    • Testa föremålet med underbyxor och lämna lapp på.
    • Vik ihop föremålet fint och använd originalförpackning.
    • Skriv ut returneringsformulär och fyll i det tydligt och läsbart, inkludera föremålet som du vill mottaga och ditt bankkonto i fall det finns skillnader i belopp.
    • Returneringsformulär kan hittas under faktura som du mottog via e-post. Läs mer om detta på: Beställning.
    • Vänligen skicka oss kompletterat returneringsformulär tillsammans med föremålet.
    • Du kan använda original fraktförpackning (detta innehåller en andra vidhäftande remsa). Det före utskrivna klistermärket kan sättas över ditt eget adressklistermärke.
    • Om du inte längre har adressklistermärket, skriv klart följande adress på fraktpaketet.
    TT-Gymnastics
    Ambachtsweg 14
    3542 DG Utrecht
    The Netherlands
    När kan jag förvänta mig den utbytta varan?

    Så snart vi har mottagit ditt paket kontrollerar vi att varorna fortfarande är i ordning och kan bytas.

    • Så snart ditt byte har behandlats skickar vi dig en ny (kredit)faktura.
    • Om du behöver betala extra för den nya varan skickas beställningen först när betalningen har mottagits.
    • Om det inte krävs någon extra betalning skickas artikeln med post samma dag.
    Du kommer återigen att få den nya track&trace via e-post (kontrollera även din SPAM-mapp).
  • Garanti/klagomål/kontakt

    Glittret har gått bort från gymnastikklöderna, kan jag limma tillbaka det?

    Nej, du kan inte limma tillbaka glittret, och vi rekommenderar inte det.!
    Gymnastikkläder slits på grund av användning och tvättning.
    Som ett resultat, så kan stenar eller glitter ramla av gymnastikkläderna. Detta är slitage, och det finns inget vi kan göra åt det. Detta är inte täckt av någon garanti..
    Om glittret ramlar av efter första användningen, så skulle vi vilja hora om det. Då kommer vi återställa glittret för dig.

    Ange namnet på den person som gjort beställningen i e-postmeddelandet och bifoga en faktura eller orderbekräftelse.

    Hur kan jag kontakta dig?

    Du kan nå oss via e-post; info@tt-gymnastics.nl

    Vi är upptagna varje dag med att förbereda alla beställningar för leverans.
    Vi gör det främst på morgonen. Därför kan det hända att du hittar oss i lagret på morgonen och inte vid datorn. Vi skickar sedan ett svar under dagen!

    Vi försöker i alla fall svara på din fråga inom en arbetsdag.
    Om du har en specifik fråga om t.ex. en gymnastikdräkt från din klubb eller råd för en särskild situation vill vi ta oss tid och återkomma till dig senare.
    Vi svarar alltid snabbt i alla fall.

    Om du skickar ett e-postmeddelande till oss, glöm inte att bifoga ytterligare information.
    Till exempel namnet på en beställning, ett fakturanummer eller artikelnumret på en gymnastikdräkt.
    Vi säljer gymnastikkläder i hela Europa. På grund av det stora antalet föreningar vet vi inte (längre) utantill vilken trikå, i vilket land, av vem - eller vilken förening - som köptes.

    Se även informationen under ''Vanliga frågor''.


    Jag har ett klagomål. Vad kan jag göra?

    Vi försöker att lösa klagomål så snabbt som möjligt och med samråd med dig.
    Vänligen kontakta oss via info@tt-gymnastics.nl

    • Beskriv ditt klagomål.
    • Addera klara foton.
    • Addera din faktura. (om du inte har den, vänligen ange namn under vilket beställningen placerades och korresponderande adress.)
    Du kommer att mottaga en respons från oss så fort som möjligt.
    Om frågar dig om att skicka oss föremålet, så kommer självklart detta betalas av TT-Gymnastics.

    Är du tillgänglig på telefon?

    På grund av nedstängningen under Corona har vårt företag stannat. Det blev ingen mer omsättning och så småningom tvingades våra anställda lämna tjänsten.
    Av denna anledning kan vi inte längre nås på telefon, men vi svarar mycket snabbt på din e-post!
    Vi nås via; info@tt-gymnastics.nl

    Vi är upptagna varje dag med att förbereda alla beställningar för leverans.
    Detta gör vi främst på morgonen. Som ett resultat kan det hända att vi kan hittas på lagret på morgonen och inte bakom datorn. Vi skickar då ett svar under dagen!

    Se också

0 / kr 0,00
Kundvagn

Din vagn är tom.